neděle 29. srpna 2010

Second day of the school

Můj druhý den na High school nebyl tak hektický jako ten první. Ráno mě Scott dovezl na bus. Cesta v prvním busem probíhala normálně, v druhém buse jsem zase byla vyzvána spolužáky, ať si k nim sednu.

Ráno jsem odchytla školní poradkyni, že chci dělat nějaký sport, ať mi poradí. Je to hrozně milá dáma, takže mi vyjmenovala, co můžu teď na podzim dělat-Dívčí fotbal, volleyball, golf, tennis, cheerleading a cross country. Já jsem chtěla hrát basketbal, ale to je až zimní sport, takže teď nic. No vzhledem k tomu, že soccer a volleyball mě nebaví, u golfu se jeden moc nehýbe, tennis jsem nikdy nehrála a cheerleading dělat nechci, zbylo mi jenom cross country. Dala mi kontakt na kouče „týmu“ , což je úžasně příjemná učitelka.

Pak ale zazvonilo a já musela na svou první hodinu-US History. Problém této hodiny je, že nemáme učebnici, protože učitel vykládá, mi si máme zapisovat a to nám stačí prý. Jenže já samosebou nestíhám, něco nechápu nebo nechytnu důležitý slovíčko, takže mi to celý nedává smysl (ale přesto rozumím skoro všemu, což je lepší než jsem kdy čekala). No na konci hodiny jsem šla za ním a škemrala o učebnici, takže mi ji prý sežene. Dostali jsme i úkol, s kterým mi později doma pomáhali, takže v klidu.

V mé první angličtině se nic moc nedělo, dala nám učebnice a říkala, co budeme dělat. Pořád mluvila o nějaký knížce, kterou musíme přečíst, takže jsem byla akorát naštvaná, že si ji budu muset koupit. To se vyřešilo snáz, než sem čekala, půjčila mi ji moje druhá učitelka AJ.

Matika, ta mi dneska dala. Včera jsme měli úkol, kde jsme měli řešit (pro mě) nesmyslný úlohy jako druhá odmocnina z -40. Taky se tam pořád objevovalo nějaký „i“ Já jsem myslela, že si z nás dělá srandu, tak jsem všude napsala „nemá řešení“, ale v hodině to pokračovalo. Myslela jsem, že v tý hodině zuřivostí puknu (a nad tabulí visí nápis „No whining please :D) No nicméně učili jsme se nějaký vzorec, ale to je v klidu, hlavně, že ne slovní úlohy. No protože další hodinu měl být oběd, šla jsem za tou učitelkou, která se ukázala jako moc ochotná osoba a čtvrt hodiny se mnou seděla a vysvětlovala mi, že oni to řeší i pro abstraktní čísla, zatímco nám vtloukali do hlavy, záporná druhá odmocnina nemá řešení!

Potom jsme měli web design. Jako náplň celé hodiny byla vytvořit složku se svým jménem. Lauren, roztleskávačka, sedící vedle mě, se hned ujala vysvětlování, jako kdybych já počítač nikdy neviděla a nevěděla, jak se složka dělá…

Španělština. Přišla jsem trochu později, protože jsem byla u kouče cross country ( ta mi řekla, že potřebuju potvrzení od doktora a že zejtra mám přijít trénovat), takže na mě nezbyla lavice (je nás tam moc). S ještě jedním spolužákem jsme šli pro další lavice a já se chvíli bavila s učitelkou, ta prohlásila, že mám „cute accent“. Když se dozvěděla, že se „učím“ještě německy a Japonsky (a to jsem pomlčela o latině :D), měla z toho druhý vánoce, dávala mě hned všem za příklad, jak jsem vzorná a že Evropani Američany předběhnou, protože Američani se nechcou učit jazyky :D Pak nám vysvětlovala co je to časování sloves a vykání. Moji američtí spolužáci to absolutně nemohli pochopit, ona to prezentovala jako slušné oslovení. No jo, mají to těžký, když to v angličtině nemají, no.

V náboženství jsme nic moc nedělali, co mě ale naštvalo, že na mě nezbyla učebnice a učitelka nám dala úkol z učebnice. Jsou to otázky, na které si odpověď prostě nemůžu vymyslet. A tak jsem šla na horu (myšleno do kuchyně) dneska odpoledne a tam mi něco nadiktovali. : D

Moje poslední hodina byla English. Nejdřív mě učitelka pěkně naštvala, protože jsem si ve skříňce zapomněla něco na hodinu (plyšového medvěda pro svůj úkol, představit se pomocí tří předmětů které máme rádi) a ona mě nechtěla pustit. Na začátku nám rozdala test, kterej byl fakt vtipnej. Bylo to fakt těžký, chtěla abych podtrhávala věci, o kterých nemám ani páru… Až mi to přišlo vtipný, že nic nevím. No zatímco moji spolužáci to měli za 10 minut, já to za celou hodinu nestihla. Ale aspoň jsem se vyhnula té speech. Na konci si mě tahle učitelka zavolala a řekla mi, že je tu pro mě, že mě klidně bude doučovat, což mě fakt potěšilo. Potom jsem si ještě řekla o knížku na čtení, tak mi dala nějakej deník, prý to snad zvládnu.

Do busu jsem nastoupila spolu s mými spolužáky, ale překvapivě si se mnou povídali. Samozřejmě, že je zajímal drinking age in Czech rep, sprostá slova a tak. Ale aspoň jsem se pobavila – Například když kluk sedící vedle mě převáděl Fahrenheity na stupně a vyšlo mu (podle jeho výpočtů), že teplota v Čechách v létě je 69 stupňů :D
V Edwarsville mě vyzvedla Emily a potom jsme jeli domů. Na večeři jsme měli palačinky, což nikdo nemohl pochopit, že my to jíme i jako hlavní jídlo. Já zas nechápala, že ke sladké palačince s javorovým sirupem přikusujou upečenou slaninu :D Holt jiný kraj, jiný mrav.

4 komentáře:

  1. hehe i. V CR se to bere vetsinou az ve ctvrtaku a jmenuje se to komplexni cisla, tak aspon az prijedes budes o krok napred. Ale musi to byt docela nemily, mit to v AJ a jeste nevedet o co jde. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že mi to bereme už ve třeťáku. Z domu jsem si vzala jednu učebnici matiky, kdyby mě to tady chylo, že se budu učit mat a zrovna jsou to ty komplexní čísla. Dobrá náhoda, nicméně nemyslím, že se teď budu pouštět do české matiky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. počkej a to cross country je co? (možná jsem blbá ale fakt nevim) ZK

    OdpovědětVymazat
  4. Přespolní běh :D Se vrátím vysportlá jako naše Džogí :-)

    OdpovědětVymazat