neděle 22. srpna 2010

Formuláře v letadle

Teď jsem si vzpoměla, že jsem vůbec nepsala o formulářích v letadle. No to bylo něco :D Dostli jsme 2 formuláře, rozdali nám je až před přistáním a pak se všechen palubní personál schoval nevím kam (možná i schválně-předtím byli všude a pořád a teď nikde ani noha), takže nikdo nemohl zodpovědět mé otázky. Zkoušela jsem se ptám okolo, ale poblíž seděl jenom němec a tunisan, takže mi moc nepomohli. Ne snad, že by bylo tak těžký vyplnit nějaký formulář, ale některý políčka mi dali zabrat. Tak třeba "boarding country" (nejsem si jistá, jestli to bylo formulováno přesně takhle). No jenže myslí boarding country to America nebo my first boarding country????? Ani nevim, co jsem tam nakonec dala. Takoýchhle políček tam bylo víc. Nebo tam byla otázka jestli převážím jídlo. Zdravý rozum radí odpověděť ne (i když jo :d), protože takhle otázka byla mezi sortou "převážíš drogy" a tak. Jenže zase co když budu lhát a oni na to přijdou. No nakonec jsem zaškrtla ne, nepřevážím nic. Na pasový kontrole jsem to ale stejně nevydržela a všechno jídlo úřednici vyslepičila :D Ale to, že jsem zaškrtla že nic nepřevážím, nijak nekomentovala...A dál už story jak mi vše jako jediné bylo necháo už jsem psala...

Žádné komentáře:

Okomentovat