čtvrtek 5. srpna 2010

Rodina

O umístění jsem se dozvěděla někdy v březnu, nebo dubnu, už si to nepamatuju přesně. Moje budoucí host rodina bydlí v malém městečku Edwardsville (asi 30 000 obyvatel) v Illinois, přes řeku asi 20 km od St. Louis, Missouri, což už je poměrně velké město, i s okolím má kolem 3 milionů obyvatel.
Budu mít 2 host sestry zhruba v mém věku, obě už mají vlastní auto. Rodinka bydlí v rodinném domě v centru města. Do školy to mám poměrně daleko, je vzdálená asi 30 km, takže budu muset každé ráno jezdit 45 min školním autobusem, který mi zastaví přímo před domem. Ale zase mám v docházkové vzdálenosti obchoďáky a Fitness centrum. :-)

Nejprve jsem chtěla být v co největším městě- jako Chicago nebo Seattle. Je pravda, že mi bude chybět určitá svoboda, kdy se MHD přesunu kam chci. To tady mít nebudu, bez auta budu dost ztracená. Zase budu mít kolem města rozsáhlou síť cyklostezek kolem Mississippi river. Sice nemám kolo, ale třeba mi tam nějaké zapůjčí a tak se budu moci kochat přírodou :D Té si ostatně užiju dost, protože rodina má kromě koček i 2 koně.

No už se na ně na všechny těším :-)

Mojí největší starostí jsou teď dárky. Normálně nakupování dárků miluju, ovšem za předpokladu, že dotyčného znám a přesně vím, co mám koupit. Takhle budu dost střílet do prázdna :/ No ale ještě mám nějakejch 12 dní na přemýšlení.

3 komentáře:

  1. Kup Bechera :D Jo jinak, taky si píšu blog, tak si mně můžeš přidat do seznamu http://vydrysek.blogspot.com :)

    OdpovědětVymazat
  2. Becherovku mám, ale je mi to takový blbý vozit někomu alkohol :D

    OdpovědětVymazat
  3. Šak to není o tom aby se tam host-dad ztřískal jak carský důstojník, ale aby si toho vážil a pil to jen výjmečně a dával návštěvě. Teda, uvidíme :D

    OdpovědětVymazat