sobota 25. prosince 2010

Tak už jsem dospělá!

No, alespoň v některých státech…

Skoro celý 23. Prosinec jsem strávila balením dárků a uklízením. K balení jsem si pustila Lásku Nebeskou, abych měla tu pravou Vánoční atmosféru. :- )

Někdy kolem šestý, když už všichni přišli domů, jsme se pustili do večeře. Ráno se mě Peggy ptala, co bych si přála. Já na to, že mám chuť na zelené fazole. Takže nakonec jsme měli maso s kaší a zelenými fazolemi.

Jako svůj narozeninový dort jsem si vybrala Apple Pie. Peggy mi na něj napsala „Happy B-Day Eva“ :- )






Zapálili jsme svíčky a host rodina mě zazpívala. Já jsem nejprve začala zpívat s nimi, než mi došlo, že vlastně zpívají mě, takže jsem teda zmlkla :D

Potom už jsme se pustili do koláče spolu s vanilkovou zmrzlinou; já si začala rozbalovat dárky. Dostala jsem toho spoustu. Svetr, náušnice, ponožky, plyšáčka, CD od Michaela Bublého, mého nového objeva , a naši zarámovanou fotku u stromečku.
Moc mě to potěšilo :- )



Po rozbalování jsme si chvíli sedli ke krbu, ale za chvíli jsme se zase zvedli, nastoupili do auta a jeli do St. Louis na „Cestu světa“. Cestou jsme se stavili na benzíně pro kapučíno a horkou čokoládu.
Když mi poprvé řekli, na co se jedeme podívat, moc jsem to nechápala, ale pak jsem pochopila… Představte si obrovský park a na každém stromě světýlka. Prostě krása. V parku byla také ona cesta světla, tedy příběh narození Ježíše. Prohlídka se dělala v autech, tedy všechno bylo u cesty, aby lidi vůbec nemuseli z auta vylézat a jen se kochat. Vyfotila jsem pár obrázků, moc to není vidět, ale něco přece.











No a pak jsme jeli domů. Já jsem se podívala na jednu epizodu mé oblíbené Grey’s Anatomy a šla jsem spát.

Cestou z parku mě napadlo, že vlastně každej rok hned po narozeninách se hrozně cejtím, jako že už jsem velká holka, ale pak těsně před narozeninami si říkám ty jo, to je hrozný jak málo je mi let :D Jak jsem se před rokem cejtila, že už mi je 17, a teď už jsem si to ani nepřipouštěla, dokonce když se mě někdo zeptal asi před týdnem, kolik mi je, automaticky jsem řekla 18, ani jsem si to neuvědomovala :D


Ještě připojuji fotku stromečku s punčochami :- )

Příště se už těště na Vánoční článek!

Žádné komentáře:

Okomentovat