středa 15. prosince 2010

Jak mi bouchl v ruce fén

Tak nevím, co mě to chytlo, ale i když se dneska toho až tak moc nestalo, napíšu sem.
Úplně jsem se zapomněla pochlubit, jak mi včera ráno bouchnul nad hlavou fén…. To bylo něco, to se tak fénuju a najednou to udělá příšernej zvuk a začnou z toho lítat jiskry. Já začala ječet /ze mě měli v 6 ráno všichni radost/. Byla jsem z toho celá vyděšená celej den, takove šok :D

Dneska jsem zaspala, takže jsem snídani musela jíst v autě. Jinak ráno bylo -15C, nic moc teplo teda. Podařila se mi přelomová věc. I když si vždycky říkám, že ráno v buse budu dělat úkoly, vždycky usnu a nic nedělám, ale dneska jsem vážně pracovala!

V US History jsme pracovali na opakování na finals a zničeho nic nám učitel oznámil, že prej v březnu nastoupí na mateřskou. Všichni vyvalili oči, jako jestli se nezbláznil a on prej ne, že to myslí smrtelně vážně!

Jinak topení ještě nespravili, takže v některých třídách je ta kosa neúnosná, hlavně v media centru, počítače jsou skoro pokryté námrazou :D

Ve Španělšině jsme taky opakovali, dělali nějakou úchylnou hru, kdy jsme plácačkou na mouchy bouchali do názvů členů rodiny… Učitelka nás rozdělila na týmy s tím, že kdo to vyhraje, dostane bonus na zkoušce. Náš tým to projel na plný čáře….

V AP Composition se stalo něco neuvěřitelného, alespoň pro mě. Jednak nám řekla, že o Vánocích nebudeme číst Hamleta, že je to pro nás moc těžký, ale že budeme číst „Jak je důležité míti Filipa“ od Oscara Wilda. A najednou nám rozdala úplně nový knížky s touto hrou, řekla, že nám přeje Veselé Vánoce, že je to Vánoční dárek pro nás :D
Taky nám dala seznam 50 pojmů, které se musím na finals našrotit :/

Dneska jsme měli B-Schedule, takže jsme končili už 12:30, ale já hned po škole zašla za učitelkou matiky. Příklad, nad kterým jsem předchozí den strávila dvě hodiny, se ukázal jako primitivní samosebou… Pár věcí mi vysvětlila, pak už spěchala a já měla ještě dotazy… Ona na to, že prej stejně jsem napřed před třídou, že jsou to „knuckleheads“. Což jsem jí řekla, že nemám páru, co to je. Ona na to, že je to dobře, hlavně ať jim neříkám, že to o nich řekla. Pak jsem si to teda našla online, co to znamená a pobavila jsem se :D Ale pořád nemá na Mrs. Klaus, které na některé jedince ječí „Shut up“ (minimálně jednou za hodinu).

Na autobus jsme se musela vydat na vzdálenou zastávku, v tý kose, já, která není zvyklá tady chodit vůbec :D Ale pěkně jsem vymrzla, jelikož bus měl zpoždění.

Celé odpo jsem dělala úkoly, večer jsme hrozně tajně jeli se Scottem koupit Vánoční dárky pro hostsestry, já si koupila mouku, abych konečně mohla dopéct cukroví.

Až doteď jsem v podstatě pekla /tři hodiny/, ale už to mám za sebou… Ještě asi udělám rohlíčky, no uvidím.
Linecký se mi docela povedlo, ale ten perník, ten je dost divnej… Ono taky tady jsem prostě použila jedinou mouku, co bylo doma, v českém receptu byla specifikovaná mouka…. Navíc jsem byla líná překládat českej recept /nejsem si jistá, jestli doma máme váhy, tady se na pečení používají spíše odměrky/, takže jsem si na webu našla už přeložené recepty do těch jejich odměrek.


A teď jdu spát. Úplně jsem nestihla dodělat Study guide, ale jsem unavená, tak na to musím vstát ráno.(=pravděpodobně to mít nebudu, páč jsem líná vstávat)

PS: To jsem překvapila, že jsem napsala, co? : - )

2 komentáře:

  1. Ahoj, přečetla jsem všechny tvoje články a čekám na další :-) Jinak proč píšu:-D Nevím, jak seš na tom s časem, ale kdybych nevěděla o čem napsat další článek, mohla bys třeba napsat, jak je to s cenama u nás a tam. Vím, že je tam třeba levnější oblečení a elektronika, naopak jídlo je dražší. Ale co třeba služby, nebo hygienický potřeby? (Ne jenom nutně tamto, ale třeba voňavky, kosmetika a tak:-D) Tak zatím ahoj :-D

    OdpovědětVymazat
  2. My máme finals druhý týden v lednu. Známka ze zkoušky by měla být 20% finální známky, ale zatím se to tady tak strašně neřeší. Např. v US History budeme mít jen nějaký test, který se píše po celé SC, ale spíš to prý bude takové všeobecné - něco, co musíš vědět, když chceš získat občanství nebo tak.
    Ale tyjo, učit se ty všechny hlavy státu...hodně štěstí!!

    OdpovědětVymazat