čtvrtek 23. prosince 2010

O zkouškách a o tom, jak je pěkné dárky dávat

Příjemné skoro Vánoční Ráno :- )
Tak jsem se konečně zase dostala k blogu!

Naposledy jsem napsala minulou středu, tak tedy budu od ní pokračovat! Ve středu v noci byla jakási bouřka, kdy létaly ledové krupky…. A světe div se…. Ředitel ve čtvrtek zavřel školu! Já jsem byla samosebou ráda, ale divila jsem se, protože mi všichni spolužáci říkali, že většinou, když je nějaký „zimní problém“, všechny školy zavřou, jen ta naše ne…
Přes den jsem nedělala nic moc, trochu jsem se učila na zkoušky, ale nepřeháněla jsem to :- )
V pátek byl ve škole soutěž o nejošklivější Vánoční svetr…. Musím říci, že vidět dvoumetrové hráče am. fotbalu navlečené v ženských svetrech se sobem…. Pobavila jsem se :D

Jak jsem psala, někdy ve středu nebo v úterý jsem napekla cukroví, dala ho do krabic a schovala. Načež se na mě spustila vlna kritiky od Emily, ale i od ostatních, že jim to nemůžu dělat, že tady se cukroví neschovává… Já se sice bránila, že když jim to dám, že to do Vánoc nevydrží… Ale po několika dnech jsem odolala, a dala jim to. Do dvou dnů to bylo sežrané:/ :D

Trochu cukroví jsem teda dala stranou, dala to do malých boxů na sušenky, že to dám učitelům. /ale o tom později/.

Celý víkend byl ve znamení mého nervování se kvůli zkouškám a taky stresu, že nemám jediný vánoční dárek.

No a v pondělí tu byli zkoušky.
Vtipný bylo, že na US History jsem se téměř neučila, pouze jsem se našrotila prezidenty a jejich „VíPí“ jak říká náš učitel. Test byl směšně jednoduchej, žádný eseje, pouze otázky typu: „In which country was the Boxer Rebellion?“ nebo „Who championed the Open Door Policy?“ . (možná se Vám to nezná, ale řešili jsme to hodiny a hodiny, takže pro mě to bylo jednoduché...)
Poslední část testu byla, že vyjmenoval 15 slov jako „Barva, lodě, letadla, násilí, strach, mír…“ Měli jsme si vybrat 5 a ke každýmu říci 3 konkrétní události. První, co jsem si vybrala byly samosebou letadla :D Napsala jsem o jejich použití v WWI, a potom a mých oblíbencích Charlesu Lindberghovi a Amelii Earhart. Pak už ani nevím, co jsem dělala dál, ale problém jsem neměla.

Další zkouška na pořadu dne byla English IV.-Humanitites. Učitelka nám dopředu dala naše staré testy s tím, že v písemce bude jenom to, co bylo v testech+nová látka na Řecko. Já se šrotila jako divá, ale když nám dala písemku, byla jsem stejně v háji :D NA Egypt, což bylo jedno z témat, které jsme probírali, tam dala otázky typu „Kolik je na světě ještě mumií“, což fakt netuším… Někteří lidi, včetně kluků se tam i rozbrečeli … Na což jsem zase koukala já s otevřenou pusou :D

Poslední zkouškou toho dne byla z AP Calculusu. No, bylo to až směšně jednoduchý, tak mám strach, abych to neměla blbě :D
Hodně lidí mělo povolení nosit při zkouškách normální oblečení, takže všichni nosili pyžama a papuče, to jsem se zasmála :D
Když jsem přijela domů, trochu jsem se učila, ale šla jsem brzo spát.

V úterý jsem měla jenom zkoušku ze španělštiny, která začínala až v 10, tak jsem si přispala. I když jsem měla strach, bylo to primitivní, dokonce jsme to opravili rovnou v tý hodině a já měla 82,5/80 :D

Odpoledne jsem měla v plánu se učit na další dva testy, ale holky prý že jedou do velkýho obchoďáku. Já se sice potřebovala učit, ale zase jsem neměla žádný dárky… Nakonec jsem jela. Koupila jsem spoustu dárků (hlavně spoustu pro sebe :D)
Zašla jsem do Aeropostale, tam měli trička za 9 dolarů, tak jsem si jich pár pořídila. V American Eagle jsem si koupila teploučkou mikinu do školy a kabelku pro Emily.
Pak mě Molly zavedla do úplně úžasného obchodu plného kabelek, bot, náušnic, brýlí, hodinek, řetízků… a to všechno za dobré ceny…. Já byla jako v ráji! :D S Molly jsme si zahrály hru, „kdybys nevěděla, co mi dát, tak tohle se mi fakt líbí“. Nic jsem ale nekoupila, protože jsem se na to potřebovala zbavit Molly :- )
Potom jsme zašli do Body and Wash (či tak nějak), což je obrovskej obchod plnej šampónů a svíček, a vůní… Tak jsem na doporučení holek koupila Peggy aromalampu na baterky, šampón a vonnou esenci.
Byla jsem na nervy, co koupím Scottovi, ale pak napsal, že chce jednu knížku, holky už dárek měly, tak to přihrály mě, že to můžu koupit.

Potom jsem teda sama zašla do toho obchodu s bižuterií, nakoupila maličkosti pro hostsestry, Peggy i mě (teda hlavně mě…). Už jsem vyfotila, co jsem si všechno koupila, ale jsou to dárky, tak to sem můžu dát až po Vánocích :- )

Doma jsem objednala na Amazonu knížky pro Scotta i pro Peggy, kde to bylo asi o 20 dolarů levnější než v normálním knihkupectví…
No a pak jsem se vrhla na učení… Šla jsem spát někdo po půl jedné, vstávala o půl šesté… Byla jsem dost hotová.

Hned ráno ve škole jsem dala mé oblíbené učitelce matiky krabici sušenek, ta z toho byla nadšená, ptala se, kde budu na Vánoce… že je to smutný, že ne doma a tak.

Pak jsem běžela na první test, z Kompozice. Ještě před začátkem hlásili jako každý den kdo má narozeniny, tak ohlásili i mě. Tak mě pak lidi zastavovali na chodbě a přáli mi všechno nejlepší :- )


Už někdy minulý týden jsme dostali list 50 slov, a písemka byla prostá, všechny je definovat. Kupodivu jsem nezapomněla nic a měla z toho dobrý pocit. Skončila jsem i dříve /na všechny zkoušky byl čas hodinu/ a nudila se. Po skončení jsem šla do další třídy, na zkoušku z Theology. Ale v tu ránu jsem si vzpomněla, že jsem zapomněla Mrs. Klaus dát dárek. Říkala jsem si, že by ji to mohlo potěšit, české cukroví, ona je přeci jenom původem z Česka.
Její nadšení předčilo mé očekávání. Hned se ke mně vrhla a objímala mě, že jsem jí udělala strašnou radost, a že jsem jedna z jejich nejlepších studentů…. Že když píšu eseje, že nechápe, že můžou být tak dobré, když je angličtině až můj druhý jazyk… (jak jsem já děkovala v duchu Peggy za hodiny strávené se mnou na mých esejích…). Potom se mě taky ptala, jestli se mi stýská a jak to zvládám. No pak jsme se rozloučili, popřáli Veselé Vánoce a já šla si napsat náboženství.

Na to jsem se teda moc neučila, ale i kdybych se učila, moc by mi to nepomohlo… Jsou tam takový ty záludný otázky, popř. True/False. No uvidíme, jak to dopadne.
Po hodině jsem šla za sestrou (naše učitelka, je to jeptiška, ale nenosí hábit) dát jí taky cukroví. Tý jsem i poděkovala za pomoc, jelikož mi často s něčím pomáhala. Ta mi řekla, že když to má zakázané, musí mě obejmout :- ) Měla hroznou radost z cukroví, potom jsme si ještě dlouho povídali, také se mě ptala jestli mi chybí domov… a pak jsem musela jít na autobus.

Poslední dárek jsem měla pro kamarádku Carmeshu, kterou to taky hrozně potěšilo.

No, vždycky jsem si myslela, že nejlepší je dárky dostávat, ale změnila jsem názor, Není nic hezčího, než někomu udělat radost, a třeba jen takovou maličkostí :- ) Trochu mi bylo líto, že jsem to cukroví nedala všem učitelům, ale jen mým oblíbencům… Ale co, tak jim něco dám na konci roku.

Potom, co jsem přijela do Edwardsville, na nádraží mě vyzvedli Scott s holkama a řekli mi, že jedou nakupovat do Altonu. Na což jsem nechápavě řekla, že já jsem zrovna z Altonu přijela, proč mě nevyzvedli tam…. Prej, že holky se nemohli dostat z postele :D Tak jo.

Oni nakupovali hlavně pro Peggy, mojí hostmum, já jsem tak chodila po obchodech… V jednom měli na všechno 50% slevu, tak jsem pokračovala v nakupování pro sebe :D
Potom jsem je nějak ztratila, Molly mi napsala sms, že když je budu potřebovat, mám napsat.
Měli tam takový emo obchod plný úchylných věcí jako cedulí, piercingů, čepic s nápisem „I am bitch“ (ty museli jít na dračku…). To jsem se pobavila.

Já jsem si bezcílně bloumala po obchodech říkající si, že když oni budou hotoví, že mi zavolají. Když tu jsem narazila na Scotta, že mě všude shánějí, že si mi nemůžou dovolat…. Je to celý zvrácený, mobil jsem měla zapnutej, ale prostě mi nefungoval. Byla jsem pěkně sprostá co se týče toho ***** operátora :D Problémy s tím mobilem už jsem totiž měla v minulosti.

Pak jsme už konečně jeli domů. Byla jsem příšerně unavená, tak jsem někdy v 9 šla spát.

Dneska jsem se pěkně vychrupala do 10, nasnídala se, odpověděla na přání k narozeninám… Mimochodem díky všem :- )
Zítra určitě napíšu, protože dneska budu mít malou oslavu, tak napíšu, jaká byla :- )

Žádné komentáře:

Okomentovat