úterý 14. prosince 2010

Czechs Are Driving a Camel to the School


To bylo tak:


To jsem tak jednou asi před čtrnácti dny přišla nahoru za hostrodinou, že nevím, o čem mám psát článek, že sice chci psát o rozdílech mezi českou a americkou školou, ale že nevím co…

Nahlas jsem tak popřemýšlela, jestli by mi někdo uvěřil, kdybych napsala, že jezdíme do školy na velbloudovi.

Toho se chytla Emily, vzala si můj notebook a počala psát tento článek s tím, že bych to měla určitě dát do novin. Mně se to nezdálo, ale všichni mě ujišťovali, že to bude hit. Popravdě, lákalo mě vyzkoušet, co by mi všechno zbaštili mí spolužáci, jelikož jsem byla unavená z dotazů typu: „A mají u Vás ženy volební právo?“ popř. „A máte tam u Vás Coca-colu?“ (Což je teda obzvlášť urážlivý, s přihlédnutím na to, že ta je i v těch nejchudších zemích světa…) Ráno jsem ale vystřízlivěla, zjistila, že článek je pěkně trapnej, a že je dobrej tak maximálně na zatopení v krbu.

Ale dávám ho sem, co myslíte, uvěřil by mi to někdo? (s přihlédnutím na to, že tady moc nechápu, co je to ironie…)


A lot of American people asked me what are the differences between the Czech and American culture. Besides the obvious language and cultural difference, there are various small differences. We usually do not drive to school by car and bus; we use camels and elephants (my elephant is named Pedro). Poor students use squirrels as their transportation. Public transportation is provided by a team of goats. We do not have the conventional paper, but we use papyrus. There are merchants that specialize in this art and I go once a week to buy my school supplies. This includes coal for my pencil and abacus for my calculus class. There is no running water in my village, because I live in a tent. We have one well that everyone shares, if it is not frozen. The common university degree is well digging which you can get a PhD in. We do not have houses, but women live in wigwams and men on trees. Our village was very excited when we had a road that ran through it. On Fridays, we go and watch the few cars that travel on the road. We all have iPhone 4. We do not have electricity and if we run out of wood, we just burn our old iPhone 4. In my village, men wear miniskirts and women wear pants. It is illegal for a man to be seen in pants – with a prison stay of 20 years if they do that. We have 48 national languages – with Arabic becoming the most recent language. It is interesting to listen to a parliament meeting. We elected sloth as our president and he moved our country next to Pakistan. Czech families save money all year in order to have a Christmas meal at McDonalds. It is the best time ever!

4 komentáře:

  1. Tak todle me vazne dostalo :D No. 1 Jinak pekny vanoce mimo ,,domov´´.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty seš blbá! :D Tak tohle mě fakt pobavilo! :DD Jestli nepochopí ani tohle, jakožto ironii, tak už je to s nima fakt vážný... Ale možná budou mrnínek naštvaný, (jestli to pochopí :D) že z nich děláš voly. No, takový je riziko. Nicméně - di do toho, Anakine!

    Hrnča (- to bys neuhodla, že ne?)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem se opravdu pobavila :D :D Nejlepší s tím McDonaldem :D Jinak přeji krásné Vánoce v USA :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tomu nevěřím!

    Hrnča

    OdpovědětVymazat