úterý 12. října 2010

Články s tématem

Dneska už píšu třetí článek, to se nestává nějak často. :D


Ale každopádně mě napadlo, že bych kromě toho, co tady zažívám, mohla napsat pár článků s nějakým tématem. Už mám napsaný článek o školství, tak ho jsem někdy dám. Dále mě napadlo pár témat, o kterých bych mohla něco napsat: Náboženství,Jídlo, Nakupování, Bezpečnost, Ceny, Politika, Televize + místní "hvězdičky", Jazyk ( a moje zlepšení). Tak to jsem můžu postupně dávat. Kdyby Vás něco konkrétně zajímalo, nebo preferujete něco z daných rubrik tak, že bych to měla napsat co nejdříve, můžete mi to napsat do komentářů. :- ))

3 komentáře:

  1. Zdravím :) Já bych ocenil Náboženství a Bezpečnost.

    A těším se na školství.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, mě by docela zajímalo, jak tam spolu lidi vychází, s ohledem na racismus apod., jestli je to o hodně jiný než v ČR:))

    OdpovědětVymazat
  3. Budu se snažit. :) To jak spolu lidi vychází bych mohla spojit i s tím, jak jsou přátelský, jak se chová personál a tak.

    OdpovědětVymazat