pátek 4. února 2011

Sněhová vánice

Vím, že teď toho tady moc nepíšu, ale ono je to z části proto, že se toho tady tak nějak moc neděje. Pořád toho mám do školy docela dost, pořád musím makat jako fretka. Minulý týden jsem byla ve Washingtonu, o čemž připravuji článek.

Teď jsme tady měli teda „vzrůšo“ v podobě sněhové vánice, díky které jsme v pondělí ve škole skončili už v 11:40. Ono to totiž přišlo během dne, takže postupně odvolávali hodiny, nakonec bylo už tak hnusně venku (padal ledový déšť), že to vyučování skončilo asi po 4 vyučovacích hodinách. Ze školy jsem se pak svezla se svou učitelkou na matiku, což je hrozně milá dáma, které projíždí naším městem, když jede domů, tak mi nabídla odvoz. V autě jsme probrali všechno možné, prostě jsme si dobře popovídali.

No a v úterý, středu, čtvrtek jsme teď měli Snow day, neboli den, kdy se nejde do školy kvůli sněhu. Já jsem měla dost úkolů, tak jsem si to tak rozložila, dneska jsem ještě psala essej o Hamletovi. No a zítra mi to už začíná : (
Vtipný je, že příští týden má být zase bouře, takže zase asi nepůjdeme do školy :D Všichni mně říkají, že tohle je nejhorší zima, že nikdy neměli studenti tolik dnů volna kvůli sněhu…
Ale víte, co je nejlepší??? Že jako senior si ty vynechané dny nebudu muset nahrazovat, zatímco ostatní ano :D:D

Taky jsme minulý týden byli zase v St. Louis na koncertě, kde jsme i vyfotili moje „senior pictures“, jelikož mi pár dní předtím učitelka řekla, že moje nemá a nutně je potřebuje.

Abyste to chápali, to jsou fotky, které musí dodat všichni senioři a to se použije na ročenku. Jelikož všichni tam chtějí vypadat co nejlépe, lidi chodí i k profesionálnímu fotografovi si je udělat, což se prý může vyšplhat i k 4000 dolarů!!

Já jsem prohlásila, že jsem za to ochotná utratit tak dolarů 30, takže jsem zaujmula jinou strategii. Koupila jsem si nové šaty (zapomněla však na silonky, bundu pro jistotu nechala doma, takže fakt bájo chodit v -5C v minišatech jen v saku a prodírat se s botama na vysokých podpatku sněhem :D) a v těch šatech mě Scott vyfotil v budově symfonie. Výsledné fotky nebyli tak špatný, jen to světlo jsem nějak nemohla spravit, buď jsem byla moc modrá, nebo moc žlutá… No nakonec to dopadlo takhle:






Co myslíte, kterou fotku mám vybrat do ročenky?

Teď o víkendu jedu na sraz YFU do Springfieldu, odjíždím už v pátek večer. Co mě fakt štve, že můj distrikt má schůzky až ve Springfieldu, takže to mám daleko. Ale přitom je distrikt hned tady v Missouri v St Louis, ke kterým mám blízko, ale kteří mají vlastní distrikt. Bylo by logičtější, kdybych na srazy jezdila s ním… Kromě toho se tam bavím s více lidma… je to na hlavu. (Divíte se jak je znám?? V říjnu jsme měli sraz všechny distrikty dohromady)

Abych řekla pravdu, jsem na sebe dost naštvaná, jak flákám tenhle blog. Našla jsem rozepsaných 10 článků- včetně těch o Halloweenu, botanické zahradě, zoo, Yfu setkání, o cenách, o bezpečnosti a ještě nějaké další. Kromě toho tu nepíšu tak často, jak bych chtěla. Můžu říci, že se zlepším, ale nechci nic slibovat, však mě znáte…

5 komentářů: