středa 23. února 2011

Tuesday

Psala jsem včera, tak dnes jenom krátce.
Včera v noci jsem zase moc nespala, takže jsem zase usínala ve škole :D Ráno jsem navíc zaspala (jako obvykle) a tak jsem ráno ani nestihla snídani (takže jsem jako obvykle jedla v autě).

Dneska jsem měla premiéru v tom, že jsem poprvé si vzala do školy notebook. Hodně lidí to tak dělá, v některých třídách si můžete psát poznámky do notebooku. Já ho teda tahala kvůli prezentaci do kompozice, ale o tom později. Ale každopádně vzhledem k tomu, že můj Ferdinand (jméno notebooku, pojmenovávám si všechny přístroje – mp3 je Karel, stará kalkulačka Eduard, nová Oscar, mobil je Emil, foťák Ester-uznávám, jsem trochu magor) je trošku cvalík a pronese se, myslím, že ho radši budu nechávat doma. Ostatní totiž pro většinou mají ultralehké Macbooky, které nic neváží (Jo, zmínila jsem se, že v neděli, jak jsme byli v tom obchoďáku, jsem vlezla do Apple Store? Myslím, že ne. Tak teda: Mě celá Apple mánie až tak nebere, ale co mě teda nadchlo, jak jsou ty jejich netbooky-uzoučký a lehoučký).

V US History jsme procházeli Study Guide, neboli seznam pojmů, co musíme umět na velký test o WWII ve čtvrtek).

V English jsme pokračovali ve sledování Gladiátora=chrápala jsem. Ale dostali jsme zpět testy na Řím, a já měla 95%. Mohlo to být lepší, ale co :D

V Calculusu jsme začali novou kapitolu. Už se u toho musí hrozně přemýšlet, to se mi nelíbí :D:D

V AP Gov nám dala podmínky pro náš projekt o vládních organizacích, mém případě o NASA.

Ve Spanish jsme dostali naše projekty o domu našich snů. Já měla 100%, heh :D Nevím, jestli jsem to psala, ale španělštinářka vždycky oznamuje studenta měsíce, což by měl být někdo, kdo se hodně snaží a de mu Španělština. A Hádejte kdo je studentem února? :D:D:D Heh. Hned jsem si svůj diplom přilepila na dveře učebny Španělštiny, jako to dělají ostatní, někdy to vyfotím. Pravda, ani nevím, čím jsem si tak tak zasloužila, asi jsem prostě „lovable student“, nebo jak to navala Molly, „Teacher’s pet“.
Některý holky byly na mě fakt naštvaný, jelikož to jsou takový ty aktivky, co se hlásí pokaždé, když se na něco učitelka zeptá… Což já nedělám, tak vlezlá nejsem. Ale na učitelku jsem milá (ale to na všechny a tohle je moje první cena :- ( :D), když se mi něco líbí, tak jí to hned pochválím… Mám dobré známky a hele jak se jí líbím :- )

V kompozici jsme měli za úkol po dvojicích rozebrat básničku, na kterou máme zítra referát. Kvůli tomu jsem tahala ten notebook, jelikož bych to pak stejně musela přepisovat. Pracuju s jedním klukem a který o tom má asi tak stejné ponětí jako já(=žádné), tak jsem zvědavá, co z toho bude.

V theology ani nevím, co jsme dělali, jelikož jsem spala. Ona to totiž dělá tak, že si opíšem z projektoru poznámky a ona o tom pak hodinu mluví, ale v testu je jen to, co máme v sešitě, takže tomu nemusím věnovat pozornost.

Po škole jsem nasedla na bus a chtěla vyzkoušet to slavné wifi v buse, které jsem zatím používala jenom v mp3. Bylo to teda dost pomalý, až jsem se z toho rozčílila (jak jsem to před pár lety přežila, když ještě bylo připojení třeba vytáčené, to fakt netuším).

Po škole mě vyzvedla Molly, zajeli jsme do Bread and Co na latté a pumpkin muffin (dneska jsem se tak cvičně koukala, kolik to má kalorií a to jsem neměla dělat, se divím, že jsem furt hubená).

Ještě jsme se stavili do Targetu, jelikož jsem potřebovala velkej papír na projekt o NASA.

Tak dvě hodiny jsem dělala úkoly, pak jsme jeli na nákup (doplnila jsem zásoby cereálií a hrozně pobavila Scotta, když jsem se nemohla rozhodnout jakou barvu kleenexů chcu do koupelny), potom jsme se vrátili z nákupu, měli večeři (roast beef v housce se sýrem a dresinkem+césar salad). Další dvě hodiny nad úkolama až do teď, když je za 20 minut půlnoc, takže končím. Mějte se!

PS: Přikládám něco, co jsem našla včera:

"The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams."
~ Eleanor Roosevelt



A man asked a genie to make him a billion times smarter than anyman on earth, so the genie turned him into a woman.

Žádné komentáře:

Okomentovat