úterý 8. března 2011

Vážení...

…jsem zpět!
Z Mission tripu jsme se vrátili někdy v pátek okolo 9. ráno a musím říci, že byl naprosto úžasný!!! Už o něm píšu článek, ale asi to rozdělím na části, jelikož toho je hodně a navíc nemám čas to napsat najednou.

Zbytek pátku jsem se vybalovala a taky jsem chvíli spala, jelikož jsem po noci v buse byla dost hotová. Večer jsme se pak vyrazili bavit.
Nejprve jsme s Em, Molly a Adamem šli na bowling. Dost teda pršelo, takže jsme byli všichni mokrý, i za těch 50 metrů, co jsme museli uběhnout od auta.

Byla to sranda, nejprve jsme jednu hru hrály normálně (neprohrála jsem, jsem dobrá), potom druhou tak, že jste to mohli hrát jakkoliv, jen ne normálně. Já povětšinou zvolila „granny style“ (neboli machovky styl :- ), ale Zuzanko, víš že tě mám ráda : )) ), tedy vzít kouli oběma rukama a hodit. Vtipný bylo, když mě zastavil úplně cizí pán a řekl mi, že si myslí, že jako já bude vypadat jeho vnučka, až vyroste. Pak mi ji dal do ruky (fakt roztomilý mrňavý blonďátko) a vyfotil si nás dohromady :D

Po bowlingu jsme se s Molly vydaly na film „King’s speech“, kde hrál můj milovaný Colin Firth. V kině jsem se dost cejtila, protože ani po mně nechtěli ukázat občanku. Film byl totiž hodnocený jako nepřístupný (používají tam „f-word“), a ten je až od 17 let, takže ji po hodně lidech, kteří vypadají mladší, chtějí.


Film byl úžasnej, Colin byl dokonalej (není div, že vyhrál Oscara), určitě doporučuji na to jít!! Nejvíc mě překvapilo, že jsem tomu i rozuměla (až na nějaké detaily), což je úžasné vzhledem k tomu, že to je navíc Britská angličtina… Dorazila mě tahle hláška, smála jsem se daších 5 minut :D

Lionel Logue: [as George "Berty" is lighting up a cigarette] Please don't do that.
King George VI: I'm sorry?
Lionel Logue: I believe sucking smoke into your lungs will kill you.
King George VI: My physicians say it relaxes the throat.
Lionel Logue: They're idiots.
King George VI: They've all been knighted.
Lionel Logue: Makes it official then.

V sobotu a neděli jsem více méně relaxovala, dělala věci do školy, volala domů a tak. V Sobotu večer jsme byli v Red Lobster a já jedla snad to nejúžasnější jídlo tady. Jejich bochníčky se sýrem byly úžasný! Potom jsem měla lososový steak a krevety v parmazánové omáčce. Bylo to tak dobrý, že jsem se přecpala jako zvíře.

A dneska poprvé do školy zase…
Ráno mě Emily odvezla dříve, tak jsem se stavila na latté v kavárně vedle zastávky.
V buse jsem si potom chtěla sníst tyčinku, ale byl tam nějakej cizí řidič a hned mi začal říkat, že v autobuse se nesmí jíst a tak. To mě teda překvapil, protože když jedu s tím „mým“ obvyklým řidiče, jím v buse pořád.

V US history jsem se hned ráno ptala, co jsem zameškala a co mám dohnat, učitel mi řekl, že se na to mám vybodnout, že mi dá body i tak :D Tak jo. Ostatní psali písemku, tak jsem si dodělávala španělštinu.

V English mluvila o středověku, o tom jak se rozšířilo křesťanství.

V Calculusu jsme dělali „antiderivatives“, což nevím, jak se řekne v češtině a nemůžu to najít. Že by antiderivace?

V Government jsme dělali soudní kauzy, které změnily USA, což je dost zajímavé, někdy o tom možná napíšu více. Dneska se to musím všechno naučit, protože je zítra test.

Ve Spanish jsme opakovali na test, který ostatní budou psát zítra. Je o latinoamerických zemích, kde leží, jejich hlavní města a tak. Uprostřed hodiny jsme šli do jídelny, kde je na zdi obrovská mapa světa a dostali plácačky. Učitelka vždycky řekla název země a my měli na ni plácnout. Po hodině jsem šla za učitelkou, ta mi dala práci, kterou jsem zameškala, neboli „make up work“. Ptala se mě, jak jsem se měla v New Orleans, asi jako dneska každej (kdo tam nebyl).


V Composition jsme rozebírali básničky, potom jsme se nevím jak dostali k veverkám a učitelka nám líčila, jak je věšela :D Prej se jim na zahradě přemnožily (jako že jich tam mají i kolem 100) a překusujou jim dráty, hlasitě se páří a tak… tak nám popisovala jak se jich snažili zbavit. Byla docela krutá, prej si půjčila dětskou kuličkovou pistolku a sestřelovala je :D:DD

V náboženství nám ukazovala hostie a popisovala, jak se vyrábí. Taky nám líčila, jak se před několika lety někdo vloupal do školy a všechno postříkal práškovým hasícím přístrojem, který je toxický, tak to pak museli složitě čistit. Postříkal i přeměněné hostie v kapli (respektive prach z přístroje se dostal i na ně) a to byste nevěřili jak je složité s takovými hostiemi naložit. Vyhodit se nemůžou, musí se rozpustit ve vodě a potom vylít do posvátného odpadu, či jak se to mu říká. Taky na chvíli přišel ředitel nás zkontrolovat.

Po škole jsem sedla na bus, potom na shuttle a ještě se stavila v Targetu. Už mi totiž došli mandle a cereální tyčinky, taky jsem dostala chuť na dietní pepsi. Hádejte, co jsem neobjevila. I kdy jsem ji tam hledala tisíckrát…. Dneska tam byla…. MILKA!!!! No, už je skoro sežraná.
Taky jsem tam narazila na čelenku s mašličkou asi za 50 centů. Moje nová mašličková vášeň mi nedala a říkající si, že to vlastně kupuju pro baby sestru, vzala jsem jí s tím, že si ji občas pučím (zítra si ji chci vzít do školy).

Taky jsem začala sbírat čtvrťáky a dolarové mince. Čtvrťáky mají vzadu státy USA a jimi ovládané území, dolarové mince mají presidenty USA (zatím asi jen prvních 14).
Na zastávce máme rozměňovač, tak jsem tam dneska nasypala asi 11 dolarů. Vyhodilo mi to teda asi 8 Lincolnů (dolarová mince), potom různý drobáky, ale taky čtvrťák ze Severních Marian, což je podle mě docela vzácnost.

Už mám 3 různé dolarové mince a 15 čtvrťáků. Však já to posbírám všechno :D Jen musím platit kešem, jelikož doteď jsem všechno, co se dalo platila kartou.

1 komentář:

  1. Ha můj styl je nejlepší! :D....nevím proč ale při čtení o veverkách sem si vzpoměla na zuzku:D....a netopíra nebo co to bylo? :D

    OdpovědětVymazat