pondělí 28. března 2011

Minulý týden

Největší událostí bylo, že jsem dostala D ve škole. Byla jsem z toho dost hotová, jelikož je tu ze mě hrozný šprt, který je naštvaný i za B, natož za D.

Ale zase jsem dostala 100% z quizu z Calculusu, tak se pořád uklidňuji tím, že když už jsem tupá na gramatiku, matematika mi pořád ještě jde. :D

V US History jsme dobrali Korean War a sledovali video o 1950s. Na exchange pobytu miluju, že máte možnost se učit o historii z úplně jiného pohledu. Najednou je z „Američani udělali“ obrácené „My jsme udělali…“. A nebo naopak, najednou slyšíte o nás mluvit jako o „těch evropanech“. Pravda, taky jsem se párkrát dost zhrozila, když jsem v Humanitě slyšela, že první světová byla způsobená Českou republikou. :D

V úterý jsem cvičila, což sice je absolutně nezajímavé, ale tak jsem se zničila, že ještě v pátek jsem to cítila.

Taky jsem si byla koupit plavky a opalovák, jelikož mi to chybělo.

Počasí je teď fakt šílený. V Pondělí bylo kolem 20C (můj odhad, přesně bylo 70F). V úterý bylo podobně. Já jsem entusiasticky začala nosit školní sukni. Vzala jsem si ji i ve středu, kde už bylo kolem 60F, což už není tak slavné, plus foukal studený vítr. Domnívající se, že přece nemůže být taková kosa, jsem si ji vzala i ve čtvrtek … Ale. Ráno bylo kolem 45F, tak jsem si říkala, že to stoupne. Ale ono to odpoledne kleslo k 35, což je jen mírně nad nulou. Myslela jsem, že umrznu. Aby se to nepletlo, v pátek sněžilo :D:D

Vtipný bylo, že jak bylo teď teplo, všechny markety vytáhly ven kytičky, lehátka a houpačky (však víte jak hobbymarkety jako OBI to u nás taky dělají). Když jsme někdy ve středu šli do Walmartu, jen jsem prohodila, že by bylo vtipný, kdyby jim do toho nasněžilo. A ono fakt nasněžilo: D

V English jsem se pobavila. Ve třídě mámy kluky, kteří jsou podle mě docela drzý, ale učitelka jim to toleruje. Oni si jí pořád dobírají, kvůli historce o tom, jak spadla na běžeckém pásu, pořád na ní, že si s ní chtějí vyjít, dokonce ji volají v noci :D Ona na to, že by si přála, aby na ně taky něco měla, kvůli čemu by si je mohla dobírat (teda jednomu pořád říká, že je tlustý, ale on není, takže ne, že by se navážela do jeho postavy). Jeden kluk se tedy přihlásil a řekl jí o tom jednom drzém, že byl dvakrát zadržený. Jedna za vykonávání potřeby na veřejnosti, podruhé za dělání párty v opuštěném cizím domě. Očividně to ale byla nová informace jenom pro mě a pro učitelku, jelikož nikdo jiný se netvářil překvapeně.

Žádné komentáře:

Okomentovat