úterý 22. března 2011

Co se tu děje

Děje se toho jako vždy dost, ale nějak jsem byla líná sem psát.

Předminulý víkend jsem si užila gastronomické orgie. V sobotu jsem s Peggy byla v japonské restauraci a měly jsme výborné sushi. Samosebou jsem trochu zápasila s hůlkami, začínám mít podezření, že se to nikdy nenaučím :D A to mě to učilo asi 5 rodilých japonců :D Taky jsem všechny pobavila, když jsem si nacpala do pusy něco, co jsem považovala za sýr, ale on to byl plátek horského křenu. Já myslela, že v tu chvíli umřu, jak mě vše pálilo. Navíc mě příšerně začalo téct z očí takže se mi řasenka roztekla po celém obličeji, zkrátka jsem zase všechny pobavila :D

V neděli jsme na brunch (breakfast+lunch) zašly do jedné z restaurací do St. Louis. Je na vrcholku mrakodrapu a otáčí se, takže za necelé dvě hodiny vidíte město ze 360 stupňů. Bylo to formou švédských stolů, takže jsem se samosebou přežrala jako zvíře.
My jsme byly nastrojené, protože jsme si myslely, jaké to nebude nóbl. Nóbl to bylo, ale lidi tam byli v džínách. Chtěla sem si vzít foťák, ale zase, nechtěla jsem být za debila (ve finále by se nic nestalo, kdybch ho vzala. Ale na internetu jsem našla obrázky.




Taky jsem objevila, že v dubnu je v St. Louis Czech festival. Hned jsem napsala, že tam chci dělat dobrovolníka, pán mě odepsal, že mě tam hrozně chtějí! Hned bych šla, bylo by to zajímavé, možná bych snědla i ten guláš, až tak mi chybí česká kuchyně :D Ale bohužel jsem zjistila, že ve stejný den mám YFU seminář, takže asi nemůžu jet :(

Co mě ale úplně rozsekalo, když jsem zjistila, že v St. Louis je Sokol club :D:D Tomu jsem se smála asi půl hodiny. Sokol v Americe, heh.


Minulý týden byl šílený, učitelé se zbláznili, psali jsme asi 10 různých testů. Nejvíc času jsem strávila nad testem z US History, učitel nám dal 75(!) pojmů, které jsme měli identifikovat a potom jsme na to psali test s tím, že se můžeme dívat do poznámek. No nad děláním těch poznámek jsme strávila asi 5 hodin, ale stejně jsem spoustu otázek v tom testu nevěděla, neb jsem si třeba nepoznamenala to, co on chtěl. Ale ono je to docela těžké, když máte tak široký pojem jako „Televize“.


V pondělí dokonce sněžilo, ve středu bylo 23C, takže počasí trochu šílenost.

Ve čtvrtek jsme s Molly šly do kina na "Rango“, nový animák s Johny Deppem. Mně se to moc líbilo. Trochu jsem vytuhla, takže jsem zmeškala prostředek, ale jinak moc pěkný.
V pátek jsme měli volno, tak jsem se alespoň vyspala. Večer jsme jeli do symfonie. Já jsem o tom ani nepřemýšlela, napila se coly a až potom mi došlo, že jsem se toho neměla ani dotknout, neboť jsem si to na 40 dní odřekla :/ Taky jsem zjistila, že 4 lidi od nás ze školy hrají v St. Louis Youth Symphony Orchestra, což je hrozná čest.

V sobotu jsme jeli do nákupního centra, já jsem měla za úkol sehnat následující věci: džínové šortky, trička na ramínka, klobouk. Sehnala jsem, takže jsem byla šťastná. Trochu mě naštvali v Aeropostale, jelikož jsem měla z netu vytištěný kupon na slevu a oni mi ho nechtěli uznat :/

Taky jsem mluvila s rodičema a sourozencema. Bratr mě dost nakrkl, když mi řekl, že vpadám tlustě :D On je to takový drobeček, 4-letý malý blonďatý andílek, od toho byste takovou zákeřnost nečekali :D Měl teda pravdu, trošku jsem se spravila, tak o 10 liber, ale já teda preferuji říkat, že jsem jen mírně vyrostla :D Ale to teda až za poslední měsíc, předtím jsem si držela svou váhu. Hned ten denjsem cvičila jak divá, ještě dneska mě bolí každej sval. Ale mám teď naordinovou dietu (to znamená nejíst muffiny a skittles), tak to musí jít zase dolů :D

V neděli jsem trochu podcenila náročnost eseje, myslela jsem, že to za hodinku budu mít, ale to se nějak nekonalo. Bylo to na básničku a trošku mi trvalo to pochopit. Nakonec jsem nad tím strávila tři hodiny, pak jsem dneska stávala o pěti a ještě to dopisovala ve škole.

Ale jsem na sebe pyšná, je to můj první esej, kterej mi nikdo neopravoval, tak jsem na sebe zvědavá.
Učitelka v AP Kompozici nám nedávno říkala, že když už nic, tak nás ta kompozice naučí psát eseje snáze, protože na univerzitě je budeme psát každou chvíli. Je pravda, že se v tom zlepšuju. Na začátku roku mi to trvalo tak týden, a ještě jsme to spolu s Peggy tak tři hodiny opravovaly. Teď už to zvládnu i sama, s drobnějšíma chybama.

Dneska mi nevím proč bylo celý den špatně, pár lidí mi řeklo, že vypadám divně :/ :D V US jsme dostali zpět testy, z toho open-notes testu mám jen 87% :( Brali jsme válku v Severní Koreji. Co jsem netušila byl fakt, že prý kdyby generál MacArthur skutečně shodil atomovou bombu na Čínu, nejspíš by to začalo WWIII.

Ve španělštině jsme se učili Bachatu, ale bylo to dost tragický (to říká člověk který v tanečních neexceloval). Jedny holky nám ukazovali, jak byli na kurzu jive, to jsem se zhrozila ještě víc. To by nám Jiří s Marcelkou dali, kdybychom to tancovali takhle :D Boky jim nic neříkaly, jen tak poskakovaly.

Pak jsem museli asi 5x poslouchat tuhle písničku, protože obsahuje přítomný průběhový čas, o kterém jsme se zrovna učili. Museli jsme si různě stoupat, jak jsme to poslouchali. No abych řekla pravdu, už mi z toho pak hrabalo (ještě k tomu ten bezduchej text).

V Kompozici jsme jak jinak rozebírali básničky, Já nevím, nehledě na to jak moc se snažím, stejně nikdy neodhadnu, co tím chtěl básník říci. Někdy nejsem ani poblíž. :D Jak mi bylo řečeno jsem moc povrchní. To jsme třeba měli básničku o tom, jak na poušti ležela stará socha. Já tvrdila, že hlavní myšlenka je v tom, že na poušti nemáme nic nechávat, neb to zavane písek. Učitelka tvrdila, že je o pomíjivosti lidského života. Já si stejně myslím, že pravdu jsem měla já. :/

Odpoledne jsem strávila s tím, že jsem přečetla všechny články na iDnesu o konfliktu v Libii. Konečně jsem tak pochopila joke ze Saturday Night Live o Kaddafím.

Video ZDE

(alternativa youtube-mizerný zvuk)



Vysvětlivka: John Galliano byl vyhozen od Diora, protože na veřejnosti prohlásil: „I love Hitler.“

Jinak mě dostává tohle video, už jsem ho viděla asi 50X, ale stejně mě baví.

Ten „Zprávař“ je náš nový objev, kterého s Molly milujeme. :D

Video ZDE.


(Tady jsem to našla na youtube, protože hulu prý v čechách nefunguje, kvalita je ale mizerná ZDE)

Nevím, jestli víte, co je to Westboro Babtist Church. To je církev, která protestuje na vojenských pohřbech, že všechno neštěstí v Americe způsobují Gayové. Je kolem toho hodně kontroverze, lidem se jednak nelíbí jejich názor, ale horší je, že protestují na pohřbech, kde by mohli zachovat trochu důstojnosti. Nedávno ale nejvyšší soud rozhodl, že je to jejich právo to dělat a můžou to dělat nadále.



Zrovna nedávno tu byl jeden pohřeb, kde oni byli. Abyste rozuměli, nedaleko je obrovská vojenská základna a jeden voják byl zabit teroristou v Německu. Více ZDE

Tak před týdnem tu měl jeden z těch hochů pohřeb. Samosebou tam byli z Westboro Babtist Churhch. Vojáci to ale udělali tak, že kole průvodu jezdila garda na harlejích, takže ty z Westboro Babtist Church nebylo slyšet. Článek o nich na anglické wikipedii.

Pozn. Teď jsem o tom zkoušela hledat článek v češtině, ale nepodařilo se mi to. To se o tom v Čechách vůbec nepíše???



Taky jsem objevila seriál Scrubs, což ale moc ráda nejsem, protože se na to teď musím dívat. :(

Jinak teď tu máme krásné počasí, tak doufám, že to vydrží.

Ještě přidávám písničku, kterou si pořád musím zpívat.


Tahle je tu teď hrozně populární, já ji nesnáším. Jednak je to Lady Gaga, druhak je to prostě debilní (netvrdím, že ta první písnička je inteligentní)

3 komentáře:

  1. Videa z hulu.com v ČR nefungují, u nás musíme SNL stahovat z torrentu http://torrentz.eu/search?f=saturday+night+live ;-)
    btw: výborná starší scénka z SNL (Sarah & Hillary, ještě před zvolením Obamy) http://www.metatube.com/en/videos/15556/SNL-The-full-Sarah-Palin-Hillary-Clinton-spoof-with-Tina-Fey/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je příšerný!!!!!!! Jak budu doma sledovat seriály????

    OdpovědětVymazat
  3. Teď jsem na to koukala, je to fakt vtipný. Mě se Tina Fey líbí, škoda, že už tam nedělá :(

    OdpovědětVymazat