pátek 11. března 2011

Lent

Minule jsem zapomněla napsat, že tady v Illinois bylo tornádo! Bylo tu minulý týden, když jsem byla v New Orleans. Prý byl hrozný vítr a nejednou se začala ozývat siréna, tak rodinka šla do sklepa. Tam strávili tak půl hodiny a čekali, až to přejde. To Tornádo sice nebylo v naší ulici, tady byl jenom velmi silný vítr (a to až takový, že lidem uletěly části střech, byly polámané stromy). Ale ve vedlejším městě bylo opravdové tornádo a zlikvidovalo pár domů. Hodně lidem ta střecha ale tak nevadí, jelikož stačí, aby byla zničená jen trochu a pojišťovna zaplatí komplet výměnu.

To se stalo někdy minulé pondělí, takže když jsem přijela v pátek, stromy už byly odklizené a střechy opravené.

Byla jsem ale uklidněna, že mě nemusí mrzet, že jsem přišla o vzrůšo, že je to tu celkem časté. :D

Tenhle týden jsem musela dohánět, co jsem zameškala, když jsem byla v New Orleans.

Taky jsem zašla za svou školní poradkyní, což je moc milá dáma a měla jsem dotazy ohledně studia na univerzitě tady. Ta mě hlavně uklidňovala, protože jsem měla menší hysterický záchvat, že mě nikam nepřijmou, a jestli přijmou, nedají stipendium :D Taky mi radila, co mám ještě udělat, když jsem v USA. Budu muset znova dělat ACT i s esejí, taky mám požádat profesory, aby mi napsali doporučující dopis. Ona se hned nabídla, že mi ho napíše. Prý mám požádat i ředitele, že mě zná a taky mi s radostí napíše dobrý doporučující dopis. : )

Ve středu jsme měli mši, ale ještě předtím school assembly. Ředitel si nás zavolal do tělocvičny a měl dlouhou řeč o tom, jak je zklamaný, jelikož v pátek při basketbalové hře naši studenti řvali na studenty protihráčské školy sprostá slova. Mluvil o tom, že jsme škola pověstná tím, že jsou tu milé lidi a je tu dobré prostředí a oni to zničili. Pak taky hodně mluvil o tom, že tenhle rok dostává hodně emailů, že je tu na škole šikana. To jsem docela koukala. Vím o tom, že třeba oblíbená zábava (některých) seniorů vyrážet prvákům z ruky učebnice. Ale nikdy jsem si nemyslela, že by mohli jít i dál. Očividně šli… U nás na škole to hodně hrajou na školní pýchu, mnoho učitelů jsou bývalí studenti. Ředitel mluvil o tom, jak jsme ho zklamali… No samosebou jak se to rozpustilo, někteří jedinci se tomu jen smáli :/

Nevím, jestli jsem to už psala, ale vždy po 3 hodině mám tak půlhodiny času, který je normálně na oběd, ale já ho často trávím v učebně matiky, kde zoufale chodím na Mrs. Sands, aby mi něco vysvětlila, přičemž si svačinu můžu sníst tam. Takhle to dělá spousta lidí, ale většinou skončím s tou samou skupinkou kluků a musím poslouchat jejich duchaplné rozhovory. Oni jsou přesvědčení, že jsem zlá, jelikož si samozřejmě neodpustím poznámky, když je slyším. Podle jejich názoru je to ale jenom znak toho, že je mám všechny ráda, a proto jsem na ně zlá. :D (A to jsem s dvěma ještě byla v New Orleans ve stejné pracovní skupině, to jsme si všichni fakt užívali :D). Včera Zach, jeden z těch kluků, na Mrs. Sands, která byla ve třídě: „Mrs. Sands, Eva said that I am annoying!“ A ona mu na to řekla: „Well, she is right.“ Tomu jsme se smála až do konce dne, jak já Mrs. Sands miluju! Pak se spolu ještě dohadovali, jestli jsem „mean“ nebo ne, on tvrdil, že ano, ona tvrdila, že jsem hrozně milá. Cožpak o to, já jsem milá, když mě tak hrozně baví si ho dobírat. A nejlepší je, že se ani nebrání, když mu něco řeknu. Ostatní z té partičky se aspoň pokusí (neúspěšně) mi to vrátit (jeden z těch kluků je o hlavu menší než já, ten tedy taky nemá šanci).

Dneska znovu Zach přilítl s tím, že má oficiálně potvrzeno, že jsem jeho kamarádka. Očividně byla na škole mezi seniorama anketa (kterou jsem ani nepostřehla), kde z různých kategorií vyberou seniora-jednoho kluka a holku, pak je spolu vyfotí a dá se to do ročenky. Jsou to kategorie jako Dream Girl/Boy (což samosebou vyhrála kapitánka roztleskávaček +fotbalový kapitán), Worst Driver, Biggest Klutz, Best Smile, Best Artist, Best Dancer, Best Legs , Class clown… Já vyhrála „Friend with everyone“, což ani nevím, jak sem si zasloužila, ale proč ne:D

Nejvtipnější pak bylo, jak se děvčata rozčilovala, že nevyhrála „Best legs“, zato vyhrála „Worst driver“. Mě by třeba nejvíce potěšilo vítězství v kategorii „Most likely to succeed“. No, asi máme každý jiné priority…

Je tu hrozná tradice, že o Lentu si všichni něco zakazují. Že se to má dělat jsem sice věděla, ale tady to dělají masivně všichni. Já jsem na sebe šla tvrdě, na 40 dní si zakázala čokoládu a budu běhat 3x do týdne. Nejsem na to sama, Molly se ke mně přidala :D K tomu jsem si teda ještě zakázala všechny bublinkové nápoje, v mém případě hlavně Pepsi light. Abych toho neměla málo a mohla správně trpět, ještě jsem k tomu přidala Cheez-it, což jsou sýrové lupínky, ale hrozně dobré. Tak jsem na sebe zvědavá :D

2 komentáře: