středa 5. ledna 2011

První den školy v novém roce

Tak jsem dneska zase musela do školy : -(

Celý den jsem byla dost unavená, jelikož jsem se moc nevyspala. Před pár dny jsem si totiž postěžovala, že je teď v zimě moc suchý vzduch a mě se v noci špatně dýchá, takže mi Peggy donesla zvlhčovač vzduchu. Když už jsem se chystala spát, někdy před půlnocí, zvlhčovač vypla, a najednou z toho začala vytékat voda, a to rovnou do elektrický rozdvojky, která byla pod stolkem. To mě tak vynervovalo, že sem nemohla usnout, a ještě v 1:30 jsem byla vzhůru a převalovala se.

Ráno jsem teda téměř nemohla vstát. Taky jsem předchozí týden vstávala nejdřív v 9 :D

První hodiny byly v pohodě, dostali jsme zpět zkoušku, z US History mám 100%, z English IV 94%, z Calculusu 98%.

Ještě před začátkem English mě zase vytáhla učitelka a zase mi říkala, že jsem pro tuhle třídu moc dobrá(heh), že musím jít do Honors class, že v týhle jsou ty hloupější, že všechny chytrý má ve svý honors class… Ale upřímně… Mám dvě AP třídy, vůbec mi nevadí mít třídu, do který nemusím nic dělat. Mít totiž English IV Honors znamená více číst (jako kdybych toho neměla dost) a v podstatě probírají stejnou látku, ale musí toho umět na test tak 4krát víc. Díky, nechci.

V hodině potom nevím proč mi před celou třídou řekla, že všichni Američani nejsou takhle blbý jako dotyčný, na kterého ukázala :D (Kapitán fotbalistů, který líčil story, že byl pozván k rodičům své holky na večeři, a přede všemi ji oslovil jménem své bývalé holky… ). Když mu vyčetla, že propadá, on ji na to řekl, že prostě nestíhá myslet na všechno… :D
Potom mu doporučila, ať se pokud možno nerozmnožuje, že jí děsí představa, že po světě budou běhat malý spratci jako on a poslala ho sednout. Celá třída samosebou v záchvatu smíchu…

Netuším proč, ale v Calculusu nás přesadila, takže teď sedím vepředu :/

Po obědové přestávce, v které jsem se nestihla najíst, jelikož jsem sháněla někoho, aby mi dal můj nový rozvrh, který jsem stejně nedostala, jsem teda šla na na AP Government, jelikož jsme o tom mluvily s poradkyní před prázdninami, že tam musím.
Jenže učitelka se zhrozila, co tam dělám, že prej tam nemůžu jen tak vstoupit…. Tak já na to, že kdyby bylo na mně, že bych ta nelezla. Ona odběhla, ale nikoho s kým by mě probrala nenašla, tak jsem tam teda zůstala… že se to prej probere později. Hned jsme dostali úkol, já vůbec nevím, o co tam jde…

Každopádně jsem byla naštvaná, jelikož musím mít nějakou Government, což je vyhláška školy. Nicméně já byla poslána do AP Government, což je ten těžší kurz, který navíc není, na rozdíl od normální Government jen semestrální, ale je na celý rok. Takže spolužáci už za sebou mají půl roku, navíc si kupovali učebnici asi za 150 dolarů…

Jenže normální Government mít nemůžu, jelikož ta je ve stejný čas jako moje AP Composition, a tu nechci vypustit, jelikož jsem se díky tomuhle předmětu naučila anglicky asi nejvíc… No ale už to nebylo v mých schopnostech řešit.

V AP Composition jsme potom probírali „The Importace of Being Ernest“, v češtině „Jak je důležité míti Filipa“, což jsme měli číst přes prázdniny. Taky nám řekla naše výsledné známky a známky ze zkoušky (96%). A světe div se…. Z téhle třídy mám A! Byla jsem na sebe pyšná, jelikož i to dalo dost zabrat.

Poslední hodinu jsme měli nové náboženství, na které už nemáme sestru, ale jinou učitelku. Ta třída, ve který jsme, smrdí, a navíc budu muset asi přemýšlet, což je dost těžký, po AP Composition…

V buse jsem měla drobný problém s novým řidičem, který mi nerozuměl, když jsem mu říkala, že budu přestupovat. Což mě ale naštval, jelikož jsem výslovnost „Edwardsville“ už dotáhla do bezchybnosti a umím to i s místním přízvukem: D

Doma na mě čekal dopis od sestry (učitelka), jak jsem jí před vánocemi dala to cukroví, tak mi děkovala a pochválila mě. :- ) Což mi připomíná, že mě vlastně chválila i učitelka v Calculusu.

Potom jsme s holkami jeli nakupovat (školní potřeby) do Walmartu.
Taky jsem Peggy zdlouhavě líčila své trable s Government, kterou musím mít a ta přišla s nápadem, že si ten kurs můžu vzít online, což tak dělá spousta lidí, když jim nevyjde rozvrh, škola to uzná. Jenže problém je ten, že ten kurz stojí kolem 150 dolarů, což se i platit nechce. Zkusím se s nima domluvit, že bych dělala jakési samostudium, ale uvidíme. Peggy taky psala do školy, tak pak napíšu, jak se to vyřeší…


Tak, zase někdy napíšu! :- )

Žádné komentáře:

Okomentovat