pátek 17. června 2011

Jak jsem na tom s balením

Abych tak řekla jedním slovem-bledě :D Ne, to je přehnané, ale je to samosebou těžké.

Jeden kufr jsem už poslala s našima domů, takže se mi trochu ulevilo.

Z kufrů, co beru s sebou já, už mám jeden sbalený. Tento extra kufr jsem získala tak, že mi ho dala moje YFU rep, abych si nemusela kupovat další. Jeho nevýhoda je, že je to takový ten loďák, 40 let starý a sám o sobě má asi 5 kilo (což když to má mít 23 kg celkově, je dost).

Tenhle kufr jsem nacpala knížkami a oblečením. Oblečení jsem balila tak, že jsem si koupila takové ty pytle, kterým vysajete vzduch vysavačem a tím pádem se zmenší objem a pokud máte jako já starý smradlavý kufr, oblečení Vám nenačuchne.

Takže mám v podstatě jeden volný kufr a jeden příruční, kam musím dobalit zbytek-zbytek oblečení, všechny boty, dárky, a různé jiné krámy, které jsem si koupila a odmítám bez nich Ameriku opustit-jako plakát letadla, nebo falešnou havajskou poznávací značku a tak.

Čeho se děsím, že budu muset spoustu věcí vyházet. Už se tak i stalo-vyhazovala jsem hlavně školní pomůcky jako staré sešity a pracovní listy, i když s těžkým srdcem-takové úsilí mě to stálo! No ale co s tím, že.

No, jestli to někdy v životě zabalím, dám vědět, teď se jdu vrátit k balení.

Řeším ještě další problém (teda řeším spoustu dalších problémů, ale tenhle s tím souvisí): Co mám koupit rodině jako rozlučkový dárek??

3 komentáře:

  1. Baleni je zlo.Sam jsem poslal 45lbs balik domu, muj kufr mel presne 23kg a na prirucnim jsem mel kilo nadvahu, asi 13kg. No a aby toho nebylo malo tak me posilaji jeste jeden balik :D

    Pokud jsi fotila pres rok nejake fotky (coz asi jo), vytiskni ty, co mas s nema a udelej jim fotoalbum:) to jsem jim udelal ja asi s 52 fotkama a meli radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, vymyslela jsem, že udělám fotoknihu.

    No jinak s balením jsem víc v háji, než jsem si myslela... Ale tak nějak mi bylo vždycky říkáno, že příruční se neváží, takže ho můžu mít těžkej jak chci. Není to pravda?

    OdpovědětVymazat
  3. Me ho nevazili na prvnim letisti v Missoule, ale v Seattlu kdyz jsem delal check in k Air France tak mi to vazili. Ze prej kilo nadvaha ale slo to.

    OdpovědětVymazat