středa 27. dubna 2011

Volby a Svatba

Vím, je to nezvyk, že píšu dva dny po sobě, ale dneska jsem s úkolama skončila a je jenom 11:20, tak sem píšu :D

Dneska jsem se vážně pobavila, ve škole brzy budou volby o „student president“, tak jsou všude letáky s fotkami a nápisy jako: „Volte mě, já jsem nejlepší, já vám zařídím párty, já mám nejvíce dobrovolnických hodin…“ No musím to vyfotit, jelikož je to vtipné. Obzvláště když porovnáte ten kontrast v Čechách, kdy na začátku roku se všichni vehementně bránili, když měli dělat předsedu :D

V náboženství vypukla dneska prudká debata /bavíme se o manželství/, jelikož jeden spolužák si velice hlasitě stěžoval, že je nespravedlivé, že prý kluk musí holce kupovat tři drahý prstýnky /tady se dává často něco jako „promise ring“, jako že si ji asi vezme, pak zásnubní a snubní/ a holky prý klukům nedávají nic. To na něj samosebou holky začaly útočit a ječet na něj. Já seděla uprostřed a jen nevěřícně sledovala. Následovala debata, o tom, že zásnubní prsten by měl stát 3 měsíční platy. („nad komentářem mého souseda, že „to by musela mít sakra prsa, abych do ní vrazil tolik peněz“ jsem už ani nežasla). Když pak vypukla další diskuze, kolik stál zásnubní prstýnek prince Williama ( pro případ, že byste nevěděli, dal ho Kate po mámě Dianě … :- ) Já to vím jenom proto, že se o tom mluví všude a tím myslím VŠUDE)) Když se jedna děvčice se zeptala, kdo je princ William, učitelce došla trpělivost a debata skončila. :D

Neznalost kdo je princ William je zrovna tady docela zarážející, protože tady se o tom mluví neustále, ve zprávách, časopisy vydávají zvláštní čísla jenom o celé svatbě, lidi řeší, jestli se budou koukat… Taky je z toho doma takovej poprask???

Dneska jsem úplně náhodou narazila na internetu na šaty, které se mi tuhle tak líbili v Macy‘s, ale o 70 dolarů levnější. No kdyby mi je slevnily tak na 50 dolarů, vůbec by mi to nevadilo. :D No uvidíme, sezona je skoro u konce, mohli by mít slevy… Jinak jsem si vzpomněla, jak když jsme chodili do tanečních, bylo úplně tragické sehnat krásné šaty. Tady jsou v obchodech stovky a stovky krátkých slavnostních šatů, všechny směšně levný, kolem 20 dolarů (při dnešním kurzu 330 korun, o tom by se mi mohlo tehdy tak leda zdát). Teď to mám před sebou, a zrovna krátký šaty nepotřebuju :(

Taky pracuju na článku pro naše školní noviny o českých velikonocích (já vím, trochu s kytkou po funuse), ale hledám nějaký vtipný tradice, který bych mohla zmínit. Napadá vás něco (kromě klasiky jako mrskání a polívání se vodou)?

4 komentáře:

  1. no to tu nieje tak šialené ohladom tej svadby ale vysielajú v správach a sú aj v časopisoch.na Slovensku sa skôr zaoberáme majstrovstvami sveta...nechcem si prestaviť čo to spôsobilo v anglicku..ohľadom tej Veľkej Noci..ma napadá jedine pitie alkoholu vo veľkom :) a uži si posledné týždne pred návratom do česka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Neřeší se nic jinýho, takže koukám že to je velosvětový :-) O víkendu zabraly sobotní "MF DNES víkend" dlouhý články o tom, co se bude jíst, kdo tam bude, kudy pojedou, samozřejmě podrobnosti o Kate apod.
    A dneska mě dorazili úplně, protože v mém oblíbeném čtvrtečním magazínu MF je speciál - královská svatba. Není tam vůbec nic jinýho!!! :-( Přidali ještě rodokmen královský rodiny. Ach jo, je to blázinec...
    kiki

    OdpovědětVymazat
  3. U nás na gymplu se na svatbu dívali v hudebce, ale já jsem zrovna měla dramaťák. Sakra :D
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Jo no, je to všude... Někteří nejmenovaní (i učitelé) byli úplně na prášky z toho, že to neuviděj "Lajf"...
    No a jiní zase vůbec netušili, už ne učitelé, ale někteří spolužáci - dobře, no tak jen jeden, že v Anglii ještě pořád maj královnu (a prince...), což mě osobně vážně pobavilo (- a možná se i jedinec urazil v okamžiku mého výbuchu smíchu), ale když se na to člověk podívá takle zpětně, je to dost smutný...
    Hrnča

    OdpovědětVymazat