pondělí 18. dubna 2011

Omluva

Omluva
Já vím, že vždy slibuju, že napíšu a pak nenapíšu. Dlužím Vám ty nejzajímavější články-Díkuvzdání, příjezdový seminář, Washington, New Orleans, Hawaii…:(

Ale na mou obhajobu, teď to tu bylo šílený. Měli jsme strašnou spoustu úkolů, plus jsem musela dodělávat to, co jsem zameškala, takže jsem tak s úkolama denně skončila okolo 1 v noci, před šestou musela vstávat… No ve škole jsem mírně spala, dokonce se mi stalo, že jsem usnula v buse a paní mě musela budit, jestli jsem tady náhodou nechtěla vystoupit :D

Některý učitelé mi navíc díky tomu, že jsem byla pryč, dávali docela kapky.
Minulý víkend jsme měli YFU seminář, jakože předodjezdovej. Když nám tam řekli, že si prý máme vzít pas, až pojedeme zpátky, začala jsem se hrozně smát, protože jsem myslela, že je to vtip. Ale on nebyl. Prý v minulosti byli tací, co si pas nevzali. Eh. :-O

Taky tam rozdávali kufry, jakože steré, tak jsem si jeden vzala, neb bych si stejně musela kupovat, jelikož své krámy nenacpu jenom do jednoho. Ale on je teda ten kufr sám o sobě dost těžký, tak nevím, jestli ho nakonec použiju. Taky jsme si měli donést trička, a navzájem jsme si je s ostatníma popsali. Já si na triko od ostatních vždy nechala napsat pozdrav v jejich jazyce, jejich jméno a zemi. Plus někteří mi tam napsali „Jak se máš“ v jejich jazyce. Bylo to milé, trochu nostalgické, neb se už asi neuvidíme. Tak jsme se poobjímali, slíbili si, že se určitě v Evropě navštívíme a jeli domů.

Během týdny jsem si koupila vstupenky na prom, kam se mi sice moc jít nechtělo, ale ostatní mě přesvědčili. Taky jsem byla ostatními přesvědčena koupit si lístky na Cardinals, baseball, kam půjdeme s pár lidma někdy v květnu. V pátek jsem pak ještě dostala dva lístky zadarmo, jelikož Cardinals tak odměňují dobré studenty. Tak na ně asi půjdu znova, s rodinou.

V Pátek jsem šli do Symfonie, ale já byla tak vyčerpaná, že jsem to tam skoro zalomila. Na večeři jsme zašli do malé restaurace poblíž, kde měli možná ten nejlepší sendvič, který jsem kdy jedla. Navíc tam měli domácí zmrzlinu…. Dala jsem si černou třešeň a ještě teď na ni musím myslet : - )

Tenhle víkend jsem si konečně odpočinula, vyspala se a odbarvila si hlavu. Ještě chci jít k holiči, tak jsem pak možná hodím foto. :- )

Žádné komentáře:

Okomentovat