středa 21. července 2010

Po půl roce

Když jsem sem psala naposled, začátkem ledna, ještě jsem jsi v podstatě vůbec nebyla jistá, zda-li pojedu. Teď, o nějakých 7 měsíců později už tu jistotu mám. Program je zaplacen, s mojí českou školou je vše dohodnuto a vízum už taky mám. Dokonce přesně vím, kam pojedu. V lednu jsem měla spoustu předsevzetí, jako že se každý den začnu 2 hodiny učit anglicky (to se nepovedlo), doučovat se předměty na které rok nebudu (to se taky nepovedlo) a že začnu se španělštinou, se kterou potom chci v US pokračovat (nemá cenu výsledek ani komentovat ).

Před půl rokem jsem byla natěšená, pročítala si blogy exchange studentů, ale brala jsem to tak, že je to ještě hodně daleko a žila jsem spíš tím, co bylo, než tím, co bude tam. Teď, když už mám ani ne měsíc do odletu, už myslím na to, jaké to tam bude, pořád :-) Ale moc dobře vím, že je lepší mít realistická očekávání, než potom brečet, že se mi tam nelíbí :D
Včera jsem sestavovala seznam toho, co musím bezpodmíněčeně udělat, ještě než odjedu. (A jsem moc zvědavá, až si to třeba za rok tady budu pročítat, jestli se mi to povedlo):
  • Naučit se všechny americké státy i s hlavními městy a kde leží
  • Naučit se americké a zopakovat české dějiny (aby každý věděl, že my v čechách jsme velice vzdělaní lidé :D)
  • Naučit se všechny anglická nepravidelná slovesa
Jsem na sebe zvědavá :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat